rafidah's FotoPage

By: rafidah shariff

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Monday, 15-Jun-2009 04:22 Email | Share | | Bookmark
episod 30 : dinner ukhwah & CLUBBING SOPAN TKB





DINNER UKHWAH & cLUBBIng s0paN TKB

Pada suatu hari...kami




telah pergi ke Starbuck Kota Damansara,


untuk makan malam bersama K.amal & co atas tajaan

tu pekerja die yg soo sweeett...(faisal adik yana darus....)

pelbagai hidangan telah dijamu untuk santapan kami semua....


dan pelbagai aksi lah telah terjadi...




pelbagai kejutan telah dibuat..sampai takat leleh wa cakap lu beb...



setelah penat clubbing...kita amik gambar kenang-kenangan..utk tatapan ank cucu di masa akan datang...


akhirnya...habis segalanya... tinggal la...tapak projek begitu sahaja..yang sudah penat keluar kan peluh jantan betina...pulang ke rumah masing-masing...


-TAMMAT-

HAPPY BELATED BDAY UTK ABG ARIN....

Gambar ini di cilok dr kak watie...yg d amik dr kak mira... tenkkiu...

NI PLAK...ADVANCE BDAY WISH UTK KAK MIRA.....



aha....aku dapat award lagi..pasni nak kumpul award bebyk la..ni dpt dr kak dana tulip ....

http://houridana.fotopages.com/


Wednesday, 10-Jun-2009 04:23 Email | Share | | Bookmark
episod 29: jamuan teh diraja

 
 
 
View all 10 photos...
IKLAN...
Ni sedikit gambaran utk cerita akan datang...bila?? bila-bila aku rajin...
muahahahahahahhahahaha


Di suatu ptg yang damai.....



di kala..semua sedang sibuk di majlis perkahwinan.....



kami berjalan menuju ke suatu kawasan lapang.....



sambil melihat...pelbagai aksi kanak-kanak riang....



hhahahahha bersambung.............


HAHAHA tetibe rajin lak...jd aku sambung je gmbr yg de....jadi..kali ni aku menggunakan compact kamera jenama canon.. ixus 4.0 milik kerajaan malaysia unit stor...en. conan tgal kat umah... tak kuasa nak hangkut ke opis...

Pada hari keputeraan SPB YDA AXIII, 6 june 2009 kami telah bertugas sebagai usher di majlis jamuan teh. ala...bertugas bergaya je lebih...maaf gambar lain tak boleh nak publish...dan memang tak ada pun..gambar dayang-dayang gedik banyak la... jadi...layan......................








jangan di tanya apa-apa kerana jawapannya tiada...........


ni award dr kak mira..tq kak mira...luv u lah..



Monday, 8-Jun-2009 06:24 Email | Share | | Bookmark
Episod 28 - zoologi part 2



SAMBUNGAN....
alahai...zoo da hbs sambung da ha.... cameron highland je tak setel-setel...banyak ni nak publish...habih camano??

tak pe..kasik layan je...














ha..ni masa abg meor wat panning...aku pon try..tp..tu la...dgn setting yg tak betul...tak kan jadi kan... dan mana boleh lawan org yang guna telephoto kan.... kan kan kan...abih camno?? tgu kaya la gamaknya...




ni muka-muka behind the scene.... ha yg atas tu..muka-muka PA-PA photog aritu...


ok...sapa-sapa yang pernah nampak anak kecil ni..kenal mak bapak dia...tolong inform aku...nk serahkan gambar ank comel bernama ammar ni...terima kasih utk ibu bapa ammar yg sporting...


dah..hutang zoo dah terlaksana.... no more zoo ok??


Thursday, 4-Jun-2009 14:35 Email | Share | | Bookmark
episod 28 : zoologi 1





PROLOG
lalallal ye tahniah kepada aku kerana telah di nobatkan pengarah entry siaran tertunda... maaf la kengkawan... malas la...aku kena tukar nama dgn kak malaszzzzzz la camni... ahahahah kak malas pon rajin... tak ape la...aku wat siran tertunda / tertunggak dan ape² ter tah lagi... jadi kome² leh refresh your best moment here...ala macam sinar.fm la...x pon klasik nasional....

AWARD
sebelum cerita pjg... mari tgk ini award... wei...aku tunggu samapai pagi taw nak dapat award ni... kejap² refresh page kak watie nih..hahhahaha gile lak aii..sengal dak pidah ni ha...



ZOO
Zoo negara terletak di kuala lumpur...lokasi terperinci..sila cari sendiri... tak tahu nama tempat..tapi taw kat mana... korg jgn tny kat mana tmn melawati kat aku.. jgn tny..apa nama jalan nak ke ulu yam...sebab aku aci redah je... wahahahahah

outing ke zoo negara bersama abg meor dan kak dila ni...d gembar gembur kan oleh akak² TKB..jadi aku yang berminat pon memberitahu kak dila n abg meor..op op..i'm in..i'm in... jadi setelah mendapat persetujuan dr yg berbahagia abg nakkal...lepas beliau bergerak ke opis... aku pon bersiap ke zoo... adehh acik lambek la pulak sampai... leh pulak...duit x cukup..muahahha tq kak mira bg loan...

banyak untuk diteroka..banyak untuk dilawati..zooomm malaysia... jalan² cari pasal....

dah la..malas nak cerita... ni je yg aku sempat nk tepek arini...tgk la...rajin sikit..esk aku sambung..kalau tak..mgu depan² la ye.. cerita cameron hiland aku pon x setel lagi..ahahahahahhaha




dapat la belajar beberapa tips dr abg meor kak dod..incik pensel...abg janal...dan some others...





skodeng org tgh skodeng...











nanti ak upload lg eh....malas la...mana pernah rajin....layannnnnn



Wednesday, 27-May-2009 06:07 Email | Share | | Bookmark
episod 27 - ASAM PODEH MELAKA SEJATI, KL




ASAM PODEH
Cite asam podeh ni bermula pada petang rabu yang paneh... aku pergi giant nak beli lauk untuk masak malam tu. tetibe dapat sms dari kak mira.. beliau menulis lebih kurang begini.. "salam..bsk tkb nak makan asam pedas. nak join".. aku pon ape lagi.. reply sms tersebut.. "ala akak ni..nape tak cakap awal² saya dah ke giant dah ni..nak beli lauk." at the same time..i sms kak ila.. to ask her.. then she said tumoro la dik.. ya allah..aku silap baca.. "bsk" tu shortform utk besok... caaaaiisss.. puas jugak ak fahamkan.. bsk?? basikal kah?? basket kah?? biskut kah?? rupa² nya besok.. adoi kak... besok tak de dalam kamus kak.. adik akak yg sorg ni.. ikut bahasa kamus dewan edisi 2 kak... yang kaler biru tu...

KHAMIS,
Tengahari tu..balik umah jap..ambik en.conan.. beliau ditinggalkan di rumah..walhal aku hendak 'memoncak' di kodai yang jauh nun di sana.. jadi balik jap..jemput beliau.. sempat la aku goreng nasik.. tat tadaaaa...



MALAM..
mereka yang pergi telah berjanji akan berjumpa di TESCO AMPANG.. disebabkan aku menuggu abg nakkal pulang dari kerja.. aku datang lambat.. abg nakkal habis kerja pukul 8.. dari opis terus ke opis ku.. untuk menaiki kereta CIVIC vtech turbo supercharge kami tu...
abg johar telah bermurah hati menjemput kami di petronas sebelah tesco ampang.. sampai di kedai... peserta makan tak ingat dunia iaitu...
- abg johar
- kak mira
- abg alim
- kak azue
- abg arin
- kak watie
- abg salleharon
- kak ila..
- mr. amin
- kak iezah

telah pon berkepala²..berekor² dan berbadan² ikan telah dorg lantak...dari kembong ke pari..beralih pula ke jenahak..semua dorg dah tibai..tinggal ikan parang je ade satu untuk aku... kalau ada ikan yu..pasti beliau juga telah ditelan kepala nya oleh en. arin..
sebagai peserta terakhir... akulah yang paling lambat makan... siap kuaci da naik ats meja dah.. tokey kedai dah jeling² dah.. nak balik buat kerja sunat... ahahahahahha...







ku ingatkan panas sampai ke pukul10...rupa-rupanya sampai ke pukul12.. tak cukup meja kedai asam podeh tu ha...dorg angkut kuaci ke meja mcd blkg hospital ampang puteri plak (ye ke nama spital tu)....
hah..amik ko..siap dtg abg aaawwwwww jual cuppies lagi... aaawww bang..u jual untuk wife u ehhh... tak leh blah la... wife ke... u yg buat? ke 'wife' u...ahaks.. awwww...
kak ila bg aku bunga tu... sekarang bunge tu tersenyum je...dok kt sebelah rak buku...






[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net