rafidah's FotoPage

By: rafidah shariff

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 1-Dec-2009 00:25 Email | Share | | Bookmark
episod 58 : adam beraya dengan atok, wan dan onyang....

 
 
 
View all 31 photos...


acik-acik...atok-atok... hari ni cikdah tak de.. die tengah ketegangan sebab opis die bising... jadi hari ni adam ganti cikdah... bercerita....

hari raya aidiladha aritu... adam pergi sini... ramai betul yang datang... masa adam sampai... ramai onyang-onyang dan atok-atok yang dah siap-siap nak solat raya... adam tak solat...adam kecik lagi la... ummi pegang adam.... seronok betul tengok dorang solat..nanti dah besar cam atok iman....adam pon nak solat sama....

hari ni adam pakai baju oren...sama macam abie dgn ummi.... wan, makngah, mak lang dan mak teh pakai purple... cik dah je sorang pakai biru... pak de, pak wan dgn pokcik...tido kat umah... nakal dorang tu... ooowhh onyang adam pon ade...

abie cerita... keluarga abie memang akan solat kat sini tiap-tiap kali solat raya.. kat sini la abie adam belajar mengaji dulu...masa kecik-kecik...dengan onyang johol... sini keluarga onyang johol nye tanah....kami panggil surau tinggi....

fuh... penat betul adam melayan peminat... ramai betul yang nak kendong adam... cik dah je yang sibuk amik gambar adam... penat juga jadi baby ni.... asyik kena dukung je..pass dr tangan ke tangan.. macam-macam jenis tangan adam dapat rasa... macam-macam bau jugak... hehehehe nanti adam dah ada kaki... dah boleh jalan... tak payah la orang dukung adam... adam nak orang kejar adam pulak... hahahahah

ok lah atok-atok..wan-wan dan acik-acik.... adam nak geget abie nih... layan je la gamabr-gambar adam sekitar raya ye... by by... semoga jumpa lagi...





who turns off the lightttttt????



nyum..nyum.. adam nk geget mak kak....


adam wat muke bengang setelah dipegang oleh ummi....



me..adam...


wan shirah.... timang la saya tinggi2....



tgk gigi saya.... sy ade gigi.... wan shirah...tgk r gigi sy...



wan-wan yang malu-malu sebab ditangkap menapau makanan



mak kak mmg tak malu nk tapau makanan tu....



atok ni..time raya pon nak kutip lado....ghoma boto deh...



oooo itu ke belimbing.. baru adam ttaw...



tarik rantai mak lang...tarik die..yah yah....



tok iman n tok fawaz tgh main bacak-bacak...



tok iman.... turun...










mak teh ngan wan shirah tgh wat aksi gedix x jadi...






nape tunjuk adam... adam tak salah ar....



wan shirah bebaik..kang jatuh adam kang....



wan shirah nk baby comel cam adam tak....




tok iman dgn mak teh...


nape tok man....






macam tak tobak yo atok nak angkek adam nih...



adam nak serombong nih... nak nak...







Wednesday, 25-Nov-2009 07:25 Email | Share | | Bookmark
episod 57 : Air Laut Bertambah Masin...kek Pantai Podeksen....

adik imah dan dik nor..
anoi comot
 
View all 29 photos...


salam ke atas kamu wahai kawan-kawan.....
sempena cadangan Wak Kumis yang nak ke Port Dickson ahad ni.... aku pun nak kongsi la...cerita kami ke PD bulan lepas.....

cadangan asalnya.. kak lang ajak kami ke A Famosa.... aku ingat kan g safari ke ape ke... rupa-rupa nya nak ajak kami ke Water World.... aku pun gatal-gatal mulut ajak ke PD... dengan marah nya..kak lang terpaksa akur dgn cadangan aku...sebab adik-adik yang lain pun nak ke PD...

yeah!!!!!! keputusan menyebelahi aku... hahahahahah

aku sampai lambat..sebab abg nakkal pergi jemput anak buah dan MIL dulu....
kak lang yang poyo ape lagi... bising la... orgnzer lambat..bla..bla..bla... wateber..
lepas tengahari... mak dan konco-konco tapau...BALIK!!! tinggal la aku dan rombongan aku pulak.....















lepas dorang balik.... kami sambung lagi mandi.... sambil main pasir....
time ni baru aku amik-amik gambar..sebab aku dah tak boleh masuk dlm air lagi...kena pegang barang-barang berharga...

masa mak abah aku ada tadi... aku letak dalam kereta abah...sebab abah tak nak turun dari kereta.... tak ada kerusi nak duduk... kaki ayo dah tak kuek...

apa lagi anak beranak ni...macam orang tak jumpa air selama 30 tahun la gamak nya... cik dah.. sadly duduk tepi pantai tengok pokcik dan anak-anak buah semua main air...uhuhuhuhhu

















eeeeehhh abang pegang apa tu...































selesai tapau semua...dah pukul empat... MIL aku tak nak tunggu lagi... dia nak balik... abgnakkal yang berhajat nak belanja makan pun terbantut.... terpaksa ikut kan juga arahan mak... dalam perjalanan... budak-budak tu tido... dah lah kena berhimpit... well ai bawak saga... bukan avanza..... kesian MIL... kalau tak ikut... tak de lah berpenat macam ni kan....

sampai rumah pukul 6 lebih.... hantar MIL dan anoi dulu.. yang lagi 2 orang... abgnakkal angkut pergi KFC... nak jugak puas kan hati beliau... hahahah layan je la bang....

jadi... kepada anda semua yang berhampiran dengan PD... jom kita masin kan lagi air laut PD>.ahad ni.... 29 November 2009... ada artis seksi dari singapura akan turun... yokkkk


Thursday, 19-Nov-2009 00:41 Email | Share | | Bookmark
episod 56: Pameran Perkahwinan PWTC 2009

 
 
 
View all 30 photos...


ooohoooiiiiiii oi oi oi....

lama nya aku menyepikan diri kan?? hari tu mencanak laju...sekarang mencanak slow... hahahahah biasalah... masa memandu pun kadang-kadang perlu ada laju dan perlahan..... kalau lajuuuu jee... bahaya lah kan.... enjin pon nak rileks.... heheheheh

ape kes cerita enjin plak?? mari cerita aktivit..... ye..korang akan kena sawan angsa bila masuk sini..... sebab....cerita aku macam drama swasta episod orang banyak dosa punya..... sebab kejap-kejap....cerita present... kejap-kejap cerita flashback..... berpurnama-purnama dulu punya cerita..... kalau masa tu adam pon tak lahir lagi.... sekarang adam dah nak berjalan dah pun...(tamak kaki betul adam ni....)...... macam tu lah punya lama cerita aku simpan... hehehehehhe





tak pe... the power in your hand.... suka hatilah kan.... jadi episod cinta luka kali ni..present ye kawan-kawan.....










minah ni tgh blur-blur...poning2 fikir masa depan...sian beliau




box of choco



klu bilik perantin wat camni leh x...??



direnjis renjis di pilis.... ditepungi lah tawar....hai beras kunyit di tabur..disiram si air mawar....



gift yg senang je skrg...





bantu kami...tolong kami..kami dah tak de idea....






cantik nye pelamin...






weeee so sweet....



kad pon sempoiii gilak ah...













climb up high.....


ni bakal kawin bln depan..... ehh tak pe ke men kawin2 sblm kawin bebetol??





hantu pengantin... korang pernah dengar??



semua pasangan berbincang...



bincang-bincang je taw..jgn sampai gaduh-gaduh....




semua penjual cuba tarik pelanggan dengan tawaran hebat mereka...



ni la sekitar kawasan kejadian.... aku amik sesuke ati je...









blur...blur....



Thursday, 5-Nov-2009 02:54 Email | Share | | Bookmark
episod 55 : udang lipan

ni mata sapa ni
 
 
View all 12 photos...
assalammualaikum...

lama sudah tak bersiaran... sekarang asyik sibuk melepak di blog dan fesbuk... potopages dilupakan... bukan lupakan terus taw.... sebab aku mencari yang terbaik utk dipos kat fotopages...
tak nak la letak yang biasa-biasa...

jom layan cite kali ni....

udang lipan...
aku tak tahu sangat pasal udang ni... cume dengar-dengar cerita dr org je... ni udang lipan.. tu je...
tapi kalau dr paras rupanya..
aku lihat





ni pelan


pandangan sisi



pandangan bawah... (sebab tak de blkg..)



pandangan belakang.... (eh ade plak...)


posisi baby in a womb....




show me ur bon-bon bebeh... lalalallala


Ramai nye.....



mata hati dan jiwa....



badan ku



look into my eyessssssss




kepada kawan-kawan... maap lah lambat update....aku dah simpan cerita ni dah seminggu dah..hehehehehheh cheerss......



Tuesday, 27-Oct-2009 01:45 Email | Share | | Bookmark
TKB BOARD OF ORG.

INI ADALAH AHLI-AHLI TEAM KETUPAT BAWANG BAGI SESI 2009....
WIIIIIHUUUUUUU..............







entry baru..di bawah ye...terima kasih.....






[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net